Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Terung Ungu Goreng Berlada

Terung Goreng Berlada. Terung goreng berlada dah jadi macam menu sayuran untuk kami sekeluarga. Dulu nak makan sayur terung pun macam tak boleh nak telan, sebab kekadang ia tersangkut kat tekak. Tak ada siapa pun ajar cara nak masak terung dengan rasa yang sedap.

Terung Ungu Goreng Berlada

Yang sedapnya terung ungu ni adalah masak goreng berlada. Kita goreng dulu terung tu sekejap dan kemudian toskan. Kemudian, tumis bahan-bahan kisar seperti bawang merah, bawang putih, kunyit, cili padi yang mencukupi hingga berbau harum.

Terung Ungu Goreng Berlada

Terung Ungu Goreng Berlada

Oleh kerana sedapnya, saya akan masak beberapa kali seminggu sehingga timbul rasa bosan!

Makan dengan nasi panas-panas, lepaa tu gorengkan telur mata yang separuh cair. Sedapnya ya Allah. Syukur dengan nikmatMu. 
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close