Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Aneka Jenis Resepi Di KisahResepi.com

Aneka Jenis Resepi Di KisahResepi.com - Tahun baru 2019 baru je masuk minggu pertama. Awal tahun yang amat sibuk terutamanya urusan persekolahan anak dan segala bayaran buku dan yuran yang berkaitan. Duit dan kita pun ikut sama naik sibuknya, dan dapur pun kembali berasap setiap hari kerana anak nak makan balik tengahari. Bila waktu sekolah je, cepat lapar katanya. Hehe.. iya lah, otak penat bekerja di sekolah kan?

Sambil borak-borak santai ni, saya nak share sedikit info tentang blog kisah resepi. Blog yang contentnya penuh dengan resepi. Ada resepi masakan, kuih muih dan petua dapur yang boleh dijadikan rujukan.

Aneka Jenis Resepi Di KisahResepi.com


Aneka Jenis Resepi Di KisahResepi.com


Antara yang paling banyak resepi di blog ini adalah dari kategori:

Resepi Ayam
✔ Resepi Ikan
Resepi Daging
Aneka Kuih Muih
✔ Resepi Sotong
✔ Resepi Kuih Raya

Aneka Jenis Resepi Di KisahResepi.com

Ada banyak lagi sebenarnya. Ada aneka resepi kuih raya yang mudah, sedap dan popular.

Saya buat blog khas kisah resepi sebab saya suka makan, masak dan kumpul resepi. Walau kadang kala dah masak banyak kali resepi yang sama, saya akan pelbagaikan dengan menambahbaik dan kesedapan sesuatu resepi.

Orang kata "practice make perfect!"

Insyaa Allah, saya akan menjadikan blog kisahresepi.com sebagai salah satu blog resepi yang jadi tempat kunjungan, rujukan dan sumber carian resepi moden dan tradisional kepada semua pembaca terutamanya dari dalam negara kita sendiri.

Semoga bermanfaat.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close