Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter. Sarapan apa korang pagi ini? Atau tak sempat sarapan sebab dah terlewat nak pergi kerja? Tak apa, nanti sampai office ambillah secawan milo panas atau pun kopi "O". Cicah dengan biskut tawar pun sedap. Sarapan pagi kena ambil supaya kita ada cukup tenaga untuk memulakan tugasan di waktu pagi. 

Kami sempat la bakar roti yang disapu peanut butter di dalamnya. Ada lebihan jem blueberry pun sedap juga, disapu pada sekeping roti, kemudian takupkan lagi dengan sekeping roti di atasnya dan bakar! Mudah.
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter


Anak bujang saya tolong sapu segala peanut butter dan jem, saya pula sambil memasak hidangan tengahari, sempatlah on kan multipurpose gajet tu.. 5 IN 1 Electric Sandwich Waffle Octopu Eggttes Donut Maker Breakfast Machine

Gajet buat sarapan ni amatlah mudah, saya beli di Shopee pada harga RM123 kalau tak silap.. 

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter

Anda boleh baca tentang breakfast machine yang saya guna tu di sini... 
5 IN 1 Electric Sandwich Waffle Octopu Eggttes Donut Maker Breakfast Machine

Sarapan Roti Bakar Peanut Butter

Dengan adanya gajet breakfast machine, anak saya pun boleh memasak sarapan kesukaan dia sediri.

Roti bakar peanut butter kami set masa 7 minit, hasilnya dapatlah roti bakar yang rangup.

Kalau nak buat roti bakar telur mata, dan salad pun boleh. Anda boleh pelbagaikan gaya masakan anda ikut citarasa nak sarapan apa hari itu.

Happy breakfast guys!

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close