Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Asam Pedas Ikan Merah Menu Lunch

Asam Pedas Ikan Merah Menu Lunch. Makan santai-santai kita hari ni adalah menu asam pedaa ikan merah. Bukan masak di dapur sendiri ya, tetapi tumpang dapur orang lain. Yang pelik tu asal dapur orang je mesti rasa sedap. Betul tak? Kenapa tu agaknya? Sebab kita bayar, itu yang jadi makanan tersebut amat berharga. Hehe..

>>>> Resepi Asam Pedas Ikan Merah

Asam Pedas Ikan Merah Menu Lunch

Kita ambil ekor ikan merah. Bahagian ekor kan banyak isi dan mudah nak di makan. Lepas tu tambah paru goreng daun kari dan bergedil kentang. Habis licin kita makan tau..

Asam Pedas Ikan Merah Menu Lunch

Asam Pedas Ikan Merah Menu Lunch

Kemudian anak dan En suami ambil lauk ayam kari, telur mata dan juga kepala ikan merah. Haha.. itu lah kegemaran dia. Harga tak payah cerita, lu pikirlah sendiri..

Oleh kerana hari cuti public holiday, kat mana-mana semua jammed. Jalan yang biasanya tak sampai 20 minit dah jadi dekat 2 jam. 

Begitulah Malaysia, orang lain raya kita pun raya. Tak kira raya apa.. semua sibuk juga nak balik kampung meraikan bersama-sama.

Redha je lah..
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close