Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Blog kisahresepi.com Telah Mencecah View Lebih 3 Juta

Blog kisahresepi.com - Koleksi Resepi Mudah telah mencecah view lebih 3 juta. Siapa lah yang tak gembira bila blog kedua yang saya usahakan sudah mencecah view melebihi 3 juta. Satu pencapaian yang agak baik bagi sebuah blog yang jarang update tetapi masih menyumbang income sampingan kepada saya.

Syukur alhamdulillah!
 
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Blog kisahresepi.com Telah Mencecah View Lebih 3 Juta


Blog kisahresepi.com Telah Mencecah View Lebih 3 Juta 


Perjalanan blog Kisahresepi.Com tidaklah selalunya manis-manis sahaja. Ada juga masam, masin, pedas dan sebagainya seperti sebuah resepi. Ada juga entri resepi yang tak berapa menjadi, di mana kita buat okeh je tapi bila orang lain cuba pulak kata resepi kita silap. Its okay.. orang tua-tua kata air tangan setiap orang tak sama.

Walau kita dah siap blender cili ikut style kita yang biasa tetapi bila orang lain yang masak, rasa tak akan sama macam kita masak. Itulah penangan air tangan orang kata!

Blog Kisahresepi.com adalah salah satu blog yang dikendalikan oleh founder aynorablogs.com, iaitu 2 buah blog yang agak berbeza content atau kandungannya. Namun, terdapat juga resepi dalam blog aynorablogs.com tetapi ia mencakupi 1/4 sahaja dari keseluruhan ccontent.

Apa agaknya resepi paling dicari di Kisahresepi.Com? Jom kita lihat laporan di bawah yang saya ambil dari blogger.com.

Secara tepatnya, blog telah mencapai view sebanyak 3,632,798 juta setakat hari ini 9/9/2021.

Blog kisahresepi.com Telah Mencecah View Lebih 3 Juta

Blog kisahresepi mencapai view harian paling tinggi pada bulan Januari 2020 iaitu sebanyak 375,988 view sehari.  Kemudian view jatuh sedikit tetapi meningkat semula pada bulan Januari 2021 dan seterusnya. 



Entri blog paling dicari sepanjang masa adalah resepi kuih lapis lemak lembut dan sedap.. iaitu sebanyak 337K sehingga ke hari ini.

Resepi ikan kembung pun ramai orang cari. Alhaamdulillah. Resepi harian yang saya masak simple-simple je ada yang mencubanya, mungkin 😁😁

Blog kisahresepi.com Telah Mencecah View Lebih 3 Juta

Manakala, berbanding jenis resepi berdasarkan bahan asas pula, ramai yang suka cari resepi berasaskan daging. Kemudian kuih muih tradisional diikuti oleh resepi berasaskan ayam juga paling banyak dicari dalam blog ini.

Terima kasih semua kerana masih mencari resepi kesukaan korang di sini.
Blog kisahresepi.com telah mencecah view lebih 3 juta. Syukur sngat-sangat di atas sokongan daripada peminat resepi dari pelusuk dunia, hehe.. ada ke? Ada.. ramai je orang yang suka tengok, buat dan cuba resepi nacam saya. Kita buat sampai jadi!! 

Thank you for your support, my dear recipe lovers! Kita akan sentiasa share resepi yang mudah, sedap dan murah.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close