Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Sarapan Hash Brown Dengan Secawan Milo Panas

Sarapan Hash Brown Dengan Secawan Milo Panas. Sedang buat apa tu? Dah breakfast ke? Alhamdulillah.. hari ni saya sempat sarapan hash brown dengan milo panas. 


Hash brown dilawankan dengan telur mata. Atasnya kita siram sos cili Thai. Memang masyuk kat tekak la.. sedap!


#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Sarapan Hash Brown Dengan Secawan Milo Panas


Milo panas yang dihirup sambil menikmati berita pagi di TV memang syok! Sambil bermalasan sebab hari ini saya ambil cuti tahun, clear leave orang kata.. hehe, almaklum banyak lagi cuti tahun 2021 yang tak terhabis.. hehe



Hash brown tu saya goreng garing dan rangup. Nak pedas sikit, korang tabur blackpepper atasnya ketika digoreng. 

Bila dah kekuningan, angkat dan toskan hash brown sekejap. Lepas tu ngap! 🍟🍟💥


Semoga pagi anda penuh keceriaan walau di mana korang berada. Walau sedang bekerja, ambillah sarapan sebentar sekiranya anda rasa sedikit stress. Mungkin ia dapat membantu anda bangkit semula dengan idea yang lebih segar.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close