Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Kuih Kapit Roll Yang Sedap Dan Melting Di Mulut

Kuih Kapit Roll Yang Sedap Dan Melting Di Mulut. Kuit kapit dah biasa makan, yang nipis dan rangup tu. Bentuk dia biasa 3 segi. Kapit biasa atau klasik inti dia kosong. Tak de inti lah. Tapi zaman sekarang orang buat kapit ada inti seperti peanut butter dan coklat. Innovasi dalam penghasilan makanan tradisi. Terbaru, saya beli kapit roll. Ada inti/ perisa dan berbentuk bulat. 

Kuih Kapit Roll Yang Sedap Dan Melting Di Mulut

Inilah rupa kuih kapit roll yang saya beli. Ada banyak perisa seperti strawberry, butterscotch, peanut butter, coklat dan banyak lagi. Beli 2 balang kecil makan sejam dua dah habis. Hehe.. rangup sangat. Inti perisa dia tu melting di mulut.

Kuih Kapit Roll Yang Sedap Dan Melting Di Mulut

Kuih Kapit Roll Yang Sedap Dan Melting Di Mulut

Kami beli perisa peanut dan butterscotch. Anak pun suka. Tapi tak boleh makan selalu, inti dia manis sangat. Tapi overall, saya suka. Anak pun suka. Rangup dan melting. Kalau dah makan tak ingat dunia. Tetiba, eh dah habis. Haha..
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close