Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Dan Pasu Yang Sesuai

Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Sesuai. Selain memasak, apa lagi aktiviti yang disukai oleh wanita kalau tidak pokok bunga. Waktu sesuai nak layan pokok bunga tentulah selepas sarapan. Sambil minum secawan kopi, pergilah belek pokok bunga di laman rumah anda. Jika duduk apartment, boleh je layan pokok bunga anda di beranda belakang tu. No stress stress,,okay...
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pasu Dan Pokok Sesuai


Saya nak kongsi idea cara hias laman rumah anda dengan jenis pokok bunga yang sesuai. Di kawasan mana pokok bunga sesuai di letak? Di kanan atau kiri pintu masuk rumah? 

Terpulang ikut kesesuaian masing-masing. Jika pintu masuk kereta adalah di sebelah kiri, tentulah kita akan hias laman di sebelah kanan dengan lebih banyak pokok. 

1. Tepi tembok, pokok dalam pasu saiz besar


Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Sesuai

2. Penjuru laman dengan rak pasu bertingkat


Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Sesuai

Kedua-dua rak tersebut, atas dan bawah, boleh di beli di Shoppe pada harga serendah RM56++. Ia bergantung kepada layer dan tinggi rak yang anda sukai.


3. Di tepi tiang, jika ada


Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Sesuai

4. Di hadapan tembok pintu masuk


Cara Hias Laman Rumah Teres Dengan Pokok Sesuai

5. Di tepi tembok dekat dengan bilik depan



Pilihan atau idea yang saya nyatakan di atas adalah subjektif, terpulang pada pilihan masing-masing. Jika rumah anda ada auto gate yang slide, kawasan tembok depan pagar tak boleh letak pokok bunga. Sebagai alternatif, anda boleh pilih cara menggantung bunga di atas tembok tersebut.

Selamat menghias laman rumah anda. 
 

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close