Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Makan Malam Dengan Ayam Goreng Korean Dan Nasi Goreng Cina

Makan Malam Dengan Ayam Goreng Korean Dan Nasi Goreng Cina. Kita makan international sikit malam tadi, makan-makan santai bersama familly. Oleh kerana nak rasa makanan yang simple dan hipster sikit, kami order online ayam goreng korean style.. apa yang koreannya? Haha.. sekarang ni macam--macam resepi dan menu deknon.. tak reti nak buat, kita order je. Berbalik pada ayam goreng korean tu.. saya rasa sos dia tu, ada tambahan dan gabungan macam-macam sos. Ada rasa minyak bijan, ada rasa cili kering yang digoreng garing.. macam-macam rasa ada. Kalau nak buat sendiri, try Google resepi dia. Hehe..
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Makan Malam Dengan Ayam Goreng Korean Dan Nasi Goreng Cina


Kiranya makan malam kami memang agak antarabangsa, yang satu ayam goreng korean, lagi satu nasi goreng Cina. Hmm.. ok dak? Jom kasi layan gambar si bawah ni

Makan Malam Dengan Ayam Korean Dan Nasi Goreng Cina

Ayam goreng korean, sambal dia pedas tapi sedap dan likat. Dengan taburan bijan di atasnya dan kemudian ada juga rasa sos black pepper. Memang sedap. Rasa dia macam ayam masak merah, cuma ada beberapa sos tambahan yang jadikan rasa dia lebih unik. Lebih sedap dari ayam masak merah tu..

Makan Malam Dengan Ayam Korean Dan Nasi Goreng Cina


Makan Malam Dengan Ayam Korean Dan Nasi Goreng Cina

Nasi goreng Cina, nasi goreng yang biasa.. sesuai untuk anak-anak yang tak kuat pedas. Jadi, kombinasi yang agak sesuai dengan ayam goreng korean yang pedas tadi.



Kalau korang dah bosan asyik makan menu yang sama, sesekali kita cari menu yang rare dan malas nak buat sendiri. Barulah syok, kita rasai keunikan masakan yang ada di sekitar kita. 

Ala.. makan-makan santai gitu. Selamat menjamu selera.

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close