Aynorablogs | Berkongsi Informasi

Top Ads

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House. Dinner oh dinner, pening kepala nak makan apa untuk malam ni. Dalam fikiran teringat kan char kue tiau kat tepi jalan balik rumah tadi. Walau warung dia simple je, tapi char kue tiaw dia memang sedap. So, on the way balik petang tadi sempat tapaw naai goreng ayam 2 bungkus, char kje tiaw kerang daging satu je dan rojak tauhu.

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House

Nasi goreng ayam tu untuk dua hero kat rumah, saya punya char kue tiau yang lazat!

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House


Lama kan dah tak makan char kue tiau kerang daging atau yang seumpamanya. Angkara Covid 19, kita semua telah berkorban. Bukan sedikit yang kita korban kan. Macam-macam yang terkorban terutamanya hubungan kemanusiaan atau silaturrahim semakin renggang.

Aduhaiii.. terbebel pulak. Sori 😂😂 

Ceritanya tadi kami makan malam dengan char kue tiau sedap, char kue tiau yang dirindui. Dah lama terpisah ni.. tadi order yang set kerang / daging. Boleh tahan jugak harganya sekitar RM10.00.

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House

Char Kue Tiau Daging & Kerang In The House

Memang la sedap, kuah dia semua tapi telur dia macam sikit je, kurang pekatnya. Terfikir nak tambah dan pecahkan telur atas tu tapi encik suami kata makan je apa yang dah di order, jangan nak tamak.. hehe, hish.. apa pun tak boleh.. tapi kita pun dengar la cakap dia. Makan sampai habis walau tak jadi nak pecahkan telur tadi.

Nasi goreng ayam ada kurang sikit rasa dia, kurang pedas dan macam kurang ayamnya.. haha, takkan nak kerjakan tambah ayam pulak. Kena cubit nanti, bersyukurlah dengan rezeki Allah tentukan. Betul tak?

Bak kata anak bujang saya, sedap je semuanya. Bersyukurlah bu dapat isi perut, hihi. Iya anakku..

Akhirnya kenyang perut senang hati. Nak tidur pun muka senyum puas hati. Kalau perut lapar, rasa macam ada yang tak kena je. Korang serupa ke??

Read More ....


Post a Comment

0 Comments

close