Telur Rebus Dan Roti Canai Untuk Sarapan

Telur Masak Tiga Siku Dan Roti Canai. Sarapan apa hari ni? Yang ringkas atau yang berat-berat?? Makan lah apa pun untuk isi perut sebelum mula bekerja asalkan ianya halal dan sedap. Dan biasanya sarapan pagi ni orang akan ambil yang sederhana aje sesuai dengan kerja yang akan dilakukan sepanjang pagi. Betul tak?

Telur Rebus Dan Roti Canai Untuk Sarapan

Telur Rebus Dan Roti Canai Untuk Sarapan
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Telur Rebus Dan Roti Canai


Roti canai kami pun roti segera, yang dibeli kat kedai acheh hari tu pada harga RM6.00 sebekas, dapat 10 keping. Frozen punya.. tapi sedap jugak la.. 

Telur Rebus Dan Roti Canai Untuk Sarapan

Telur Rebus Dan Roti Canai Untuk Sarapan

Telur rebus masak tiga suku pula untuk saya dan encik suami, anak bujang nak telur rebus masak penuh. Saya kukus je telur tu. Mudah dan sedap serta cantik kejadiannya.

Tidaklah saya perabis 3 keping tu sesorang, ada lagi yang lain dalam piring berasingan. Saja nak ambil gambar, bagi nampak banyak sikit, haha.. dua keping roti canai untuk saya cukup la, kadang pun tak habis. Sedap makan dengan kuah kari atau kalau tak ada, makan dengan susu pun sedap. Ikut selera masing-masing.

Bye.. itulah kisah dapur kecil kami pepagi ni.. ✌

Catat Ulasan

0 Ulasan

close